« Tagasi

Saue vallavalitsus pakub tööd vastuvõtusekretärile

Seoses Kernu valla, Nissi valla, Saue linna ja Saue valla ühinemisega moodustub 1. jaanuar 2018 uus ametiasutus Saue vallavalitsus ning eeltoodust tulenevalt ootame oma sõbralikku meeskonda kahte säravat


VASTUVÕTUSEKRETÄRI


kelle tööeesmärgiks on elanikkonna sõbralik ja asjatundlik teenindamine ning asjaajamise ladus korraldamine.

Sinu peamisteks ülesanneteks on:
- kodanike vastuvõtmine ja teenindamine;
- infoliikumise ja kirjavahetuse korraldamine ning dokumentide registreerimine;
- elukohateadete registreerimine ja menetlemine;
- sündide ja surmade menetlemine;
- tõendite ja väljavõtete väljastamine;
- kontori korrahoiu ja sujuva töö tagamine.

Oled sobilik kandidaati, kui Sul on:
- vähemalt keskharidus;
- eesti keele oskus kõrgtasemel (C1 tase);
- vene keele oskus suhtlustasemel (B1 tase);
- hea suhtlemisoskus, korrektsus ja kohusetundlikkus;
- hea arvuti kasutamise ja andmebaasidega töötamise oskus.
Kasuks tuleb varasem töökogemus sekretäri, asjaajaja või rahvastikuregistripidajana ning perekonnaseisuametniku tunnistus.

Omalt poolt pakume Sulle:
- erialast väljaõpet ja koolitust (perekonnaseisuametniku tunnistus);
- sõbralikku meeskonda;
- seltskondlikke ühisüritusi ja sporditoetust;
- puhkust 35 kalendripäeva aastas.

Lisainformatsioon
Vastuvõtusekretäri otsime keskusesse (Tule 7, Saue linn) ja Kernu halduskeskusesse (Riisipere tee 8, Haiba küla). Kandideerimisavalduses märgi ära asukoha eelistus!
Tööaeg: täiskoormus
Tööle asumise aeg: kokkuleppel
Pakutavale ametikohale kandideerimiseks esitada kandideerimisavaldus ja CV läbi CV-Online keskkonna või e-posti aadressile personal@vallavalitsus.local või postiga aadressil Veskitammi 4, Laagri alevik hiljemalt 8. oktoober 2017.